מדיניות משלוחים

אנו שולחים לכל העולם ושואפים לספק משלוח מהיר ואמין ללקוחותינו. אנא קרא מדיניות זו בעיון כדי להבין את תהליך המשלוח שלנו.



שיטות משלוח
אנו שולחים עם מגוון מובילי משלוח כדי שההזמנה שלך תישלח בבטחה ובזמן.



זמני משלוח
הזמנות מעובדות באותו יום עסקים עד השעה 4 בצהריים, כל הזמנה אחרי השעה תעובד ביום הבא. זמני המשלוח עשויים להשתנות בהתאם לתנאי גבולות המדינה ולמנהגים.

גאדג'ט שנמצא במלאי ישלח דרך דואר ישראל (1-4 ימי עסקים) וגאדג'ט שלא נמצא במלאי והוזמן מראש יקח כשבוע וחצי עד שלושה שבועות.

שימו לב כי אלו זמני משלוח משוערים ואינם מובטחים. זמני המשלוח עשויים להיות ארוכים יותר בעונות השיא של החגים או עקב עיכובים בלתי צפויים של הספק.



שילוח בינלאומי
אנו מציעים משלוח בינלאומי לרוב המדינות. שימו לב כי זמני המשלוח הבינלאומי עשויים להשתנות בהתאם למדינת היעד ולזמני הטיפול במכס.

הזמנות בינלאומיות עשויות להיות כפופות לעמלות מכס, מסי יבוא, מסים וחיובים אחרים המוטלים על ידי מדינת היעד. עמלות אלו הינן באחריות הנמען ואינן נכללות בסכום ההזמנה הכולל או בעלות המשלוח. אנא בדוק עם משרד המכס המקומי שלך לקבלת מידע נוסף על חיובים אלה.



מעקב אחר הזמנה
לאחר שליחת ההזמנה, תקבל תוך 1-2 ימי עסקים הודעת דוא"ל לאישור משלוח עם מספר מעקב. אתה יכול לעקוב אחר ההזמנה שלך בדף מעקב אחר הזמנה.



חבילות חסרות או אבודות
אם החבילה שלך לא הגיעה לאחר 3-5 שבועות, אנא פנה אלינו מיד. אנו נעבוד עם הספק כדי לאתר את החבילה שלך ולפתור את הבעיה במהירות האפשרית.



חבילות פגומות
אם החבילה שלך פגומה במהלך המשלוח, אנא פנה אלינו מיד. אנו עשויים לבקש תמונות של החבילה הפגומה ו/או תכולתה כדי לעזור לנו להגיש תביעה מול הספק. אנו נעבוד איתך כדי לספק תחליף או החזר עבור הפריטים הפגומים.



שינויים בכתובת למשלוח
אם אתה צריך לשנות את כתובת המשלוח עבור ההזמנה שלך, אנא צור איתנו קשר בהקדם האפשרי.

ייתכן שלא נוכל לשנות את הכתובת אם ההזמנה שלך כבר נשלחה.



החזרות והחזרים
אנא עיין במדיניות ההחזרים שלנו לקבלת מידע על החזרת פריטים.



שאלות
אם יש לך שאלות כלשהן לגבי מדיניות המשלוח שלנו, אנא צור איתנו קשר בכתובת mail@tikgadgets.com.

נשמח לעמוד לרשותכם!

 

עודכן לאחרונה: 1 יולי 2023